another blog

  • ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΕΙΤΕ ΜΑΖΙ ΜΑΣ ΓΙΑ ΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΣΤΟ ΤΗΛΕΦΩΝΟ +30 6945908475. ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ!
  • ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣΤΕ ΚΑΙ ΤΟ - http://koptikiraptiki.wordpress.com/
  • ΣΥΝΔΕΘΕΙΤΕ ΣΤΗ ΣΕΛΙΔΑ ΜΑΣ ΣΤΟ FACEBOOK - https://www.facebook.com/pages/Anna-Groppa-_-%CE%A4ailor%CE%9Cade-Clothing-since-1971/281929975240258

Πέμπτη 29 Νοεμβρίου 2012

Κόβω και Ράβω Το Πρώτο Μου Παντελόνι. 1η ενότητα μαθημάτων αρχαρίων.


ΕΠΙΓΡΑΜΜΑΤΙΚΑ

(ΤΑ ΠΡΩΤΑ ΜΟΥ ΒΗΜΑΤΑ)!

Τα μικρά και μεγάλα μυστικά για τις λεπτομέρειες κάθε σταδίου σχεδιασμού και κοπής από κοντά! 

1. Διαλέγω το σχέδιο του πατρόν. 
2. Διαλέγω το ύφασμα, ανάλογα με την εποχή και με το επίπεδό μου. Προμηθεύομαι το ύφασμα, το φερμουάρ και τις κλωστές μου. 
3. Βγάζω το πατρόν μου σε χαρτί, σύμφωνα με το νούμερό μου. 
4. Σιδερώνω και στρώνω το πανί μου στον πάγκο κοπής. 
5. Διορθώνω το χαρτί του πατρόν μου, σύμφωνα με τα μέτρα μου. Image
6. Στρώνω το πατρόν προσεκτικά επάνω στο πανί, παίρνω την ισιάδα και σταθεροποιώ. Image
7. Σχεδιάζω με σαπουνάκι το πατρόν και στη συνέχεια σχεδιάζω πάλι με σαπουνάκι τα περιθώρια ραφής. Σημαδεύω με το ψαλίδι όλα τα απαραίτητα. 

Image  

8. Βγάζω το χαρτί και συνεχίζω στα άλλα κομμάτια. Image
9. Αφού έχω κόψει όλα τα κομμάτια του υφάσματος, ράβω τις πλαϊνές ραφές. 
Τα υπόλοιπα βήματα στην επόμενη ανάρτηση! 
Καλή επιλογή! 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου