another blog

  • ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΕΙΤΕ ΜΑΖΙ ΜΑΣ ΓΙΑ ΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΣΤΟ ΤΗΛΕΦΩΝΟ +30 6945908475. ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ!
  • ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣΤΕ ΚΑΙ ΤΟ - http://koptikiraptiki.wordpress.com/
  • ΣΥΝΔΕΘΕΙΤΕ ΣΤΗ ΣΕΛΙΔΑ ΜΑΣ ΣΤΟ FACEBOOK - https://www.facebook.com/pages/Anna-Groppa-_-%CE%A4ailor%CE%9Cade-Clothing-since-1971/281929975240258

Δευτέρα 10 Δεκεμβρίου 2012

Ράβω το Πρώτο μου Παντελόνι. Συνέχεια του πρώτου μαθήματος της 1ης ενότητας μαθημάτων αρχαρίων.

Επιγραμματικα η συνεχεια του μαθηματος ραφης του παντελονιου. 

Τα μικρά και μεγάλα μυστικά για τις λεπτομέρειες κάθε σταδίου ραφής από κοντά! 

10. Κόβω το ζωνάκι μου, βάσει της μέτρησης της μέσης μου και αφήνω και περιθώρια ραψίματος. Κόβω και την καρίνα και την κολλάω με το σίδερο προσεκτικά στη μία πλευρά κάθε κομματιού. 


















11. Καρικώνω παντού το παντελόνι μου, εκτός του στριφώματος. 
12. Ενώνω - γαζώνω τον μπροστινό καβάλο και τον πίσω καβάλο, χωρίς να τους κλείσω μέχρι το κάτω τέλος. 
13. Γαζώνω τις πένσες ή τις πιέτες του παντελονιού. 
14. Γαζώνω τις 2  πλαϊνές ραφές, προσέχοντας να αφήσω χωρίς ραφή το σημείο που θα μπει το φερμουάρ στο πλάι. 
15. Γαζώνω τις 2 εσωτερικές ραφές του παντελονιού. 
16. Σιδερώνω ότι έχω γαζώσει και ανοίγω με το σίδερο τις ραφές μου. 
17. Ενώνω τον καβάλο με γαζί. 
18. Κάνω την πρώτη πρόβα μου! 
19. Σημειώνω, αν θέλω, κάποιο στένεμα κυρίως της μέσης και το κάνω. 
20. Σημειώνω πάλι τη μέση μου με το ζωνάκι και σημειώνω στο ζωνάκι επάνω τη μέτρηση της μέσης μου. 















21. Προσαρμόζω με προσοχή το ζωνάκι (ανοιχτό ακόμη) στο παντελόνι, στο σημείο της μέσης με καρφίτσες.  
22. Γαζώνω το ζωνάκι στη μέση με περιθώριο ραψίματος 1 εκ., όπως το έχω προσαρμόσει. 
23. Καρικώνω την ελεύθερη πλευρά από το ζωνάκι. 
24. Προσαρμόζω με καρφίτσες το φερμουάρ στο παντελόνι (έχοντας μετρήσει 2,5 - 3 εκ. το ζωνάκι), ταυτόχρονα με το γύρισμα του υφάσματος στο φερμουάρ. 

25. Ράβω το φερμουάρ με πολύ μεγάλη προσοχή και σιγά σιγά. 
















26. Κλείνω και ράβω το ζωνάκι μου. 
27. Κάνω δεύτερη πρόβα για να μετρήσω το μήκος του παντελονιού. Σημειώνω με καρφίτσα το επιθυμητό μήκος. 
28. Κόβω τη περίσσεια υφάσματος, αν έχω στο μήκος, καρικώνω τα κάτω άκρα. 
29. Γαζώνω το στρίφωμα του παντελονιού. 

30 Σιδερώνω προσεκτικά το παντελόνι μου. 

Το παντελόνι μου είναι έτοιμο!!! Καλοφόρετο!!! Και καλή επιτυχία!!! 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου